sobota, 25 kwietnia 2015

Weekendowy poranek i nowy pomysł!

Po co spać, jak można wstać o 7 rano w sobotę ;)
No nic, podniosłem się z łóżka, zrobiłem aromatyczną kawkę i usiadłem przed komputerem. Wpadłem na pomysł! Przecież mam lustrzankę, więc czemu nie wykorzystać jej w innym celu niż same zdjęcia.
Time Lapse! Tak! To jest to:)
Postawiłem aparat na szafce z ustawionym interwałem zdjęć 1 klatka co 3 sekundy przez 30 minut - START!
Zabrałem się za sprzątanie i oto co mi wyszło ;)


Myślę, że wyszedł fajny efekt. Następny film zdradzi nam, co robią koty, gdy nie ma nas w domu ;)

Kończę już moje wypociny, gdyż za chwilę wybieram się na wspomnianą wczoraj górkę przy Ławicy - szkoda pogody!

Wylegujący się kot na drapaczku ;)

Wróciłem z lotniska...bida piszczy, stałem jak osioł w słońcu przez 1,5h i przyleciała tylko Lufthansa na CRJ-900...ehh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie po baaaaardzo długiej przerwie... Spowodowana była licznymi zawirowaniami w moim życiu (kupno domu, ślub...). W końcu gdzieś lec...